Vi förbättrar ständigt vårt arbetssätt och våra rutiner för att underlätta beställning från våra kunder samt säkerställa leveranser. För närvarande går det endast att beställa från oss om ni först ansökt om att bli kunder hos oss, detta då vi förbehåller oss rätten att kontrollera att alla våra återförsäljare är seriösa samt kan hantera våra produkter på rätt sätt så konsumenterna får en felfri produkt.

 

Beställningssätt (enbart från befintliga kunder) 

Som befintlig kund, med giltigt kundnummer, har ni följande möjligheter att lägga en beställning hos oss:

  • Beställa via telefonsamtal till oss
  • Beställa via e-post
  • Beställa per fax
  • Beställa genom att fylla i beställningsformuläret på vår hemsida (se vår webkatalog, där varor kan läggas i en varukorg)

En mottagen beställning bekräftas alltid skriftligt av oss. Efter detta steg betraktas kundens beställning bindande, se även våra försäljningsvillkor. Kom ihåg att ange ert kundnummer i alla beställningar, oavsett tillvägagångssätt.

Av praktiska skäl avråder vi kunder från besök på våra produktionsanläggningar i Stockholm och Stockaryd i syfte att lägga en beställning.

 


För att underlätta beställningen har vi delat våra produkter efter kundrupper;

Butik och Grossist

Foodservice

Fast Food